اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبر خوب| باز شدن گره افتتاح تنها بیمارستان میاندورود

طی ماه‌های گذشته شاهد خبرهای خوبی از گره‌گشایی در ارتباط با پروژه‌های نیمه‌کاره هستیم که این‌بار قرعه به نام تنها بیمارستان شهرستان میاندورود خورده است.

خبر خوب| باز شدن گره افتتاح تنها بیمارستان میاندورود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طی ماه‌های گذشته خبرهای خوبی از گره‌گشایی در ارتباط با پروژه‌های نیمه‌کاره می‌شنویم که این‌بار قرعه به نام تنها بیمارستان شهرستان میاندورود خورده است. 

بیمارستان شهرستان میاندورود در سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده ولی موضوع مهم اینکه باوجود گذشت یک دهه از عملیات اجرایی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

  سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران صبح امروز در بازدید از بیمارستان نیمه‌تمام میلاد نور در شهرستان میاندورود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت و خرید تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است. 

وی با اشاره به اینکه این پروژه مهم و بزرگ شهرستان متعلق به بخش خصوصی است که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به‌دلیل کمبود اعتبار در حال حاضر متوقف است، افزود: برای آغاز عملیات اجرایی جهت تکمیل هرچه زودتر این پروژه به‌زودی نشست عملیاتی با مسؤولان شهرستانی و استانی مرتبط با این بیمارستان در استانداری مازندران برگزار خواهد شد. 

استاندار مازندران با اعلام اینکه بهره‌برداری از این پروژه نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیلی است، تصریح کرد: در تلاش هستیم با مذاکراتی که با برخی نهادهای دولتی و حاکمیتی انجام شده نسبت به تامین منابع جهت بهره‌برداری از این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد افتتاح این پروژه در سال ۱۴۰۲ باشیم. 

علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود نیز در این‌باره با بیان اینکه از سال ۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده است، اظهار کرد: در این راستا جمعی از پزشکان حاذق استان دست به این کار بزرگ زدند. 

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مجموعه هزینه شده است، تصریح کرد: در ادامه به‌دلیل کمبود اعتبار و فقدان مسائل مالی این پروژه متوقف شد.

فرماندار میاندورود گفت: باحضور استاندار مازندران و بازدید از این پروژه و دیدار با پزشکان صاحبان سهام این بیمارستان داشتند مقرر شد برای ادامه کار بخشی از سهام آن واگذار شود و یا اینکه برای تکمیل کار بخشی از سهام به بخش دولتی به‌ویژه ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان و سایر واگذار شده تا این پروژه به اتمام برسد و باعث خدمت‌رسانی به مردم میاندورود، مرکز استان و حتی مردم خارج استان به‌دلیل وجود فرودگاه شود. 

پایان پیام /۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول